søndag 8. mars 2009

dagen der på??

Halloisann...Sov ganske lenge idag...men d har vel med at e greier itte å sove:-( men men, tar d igjen på dagen!!!! Prøvde å finne laderen t camcorderen min....den ble borte i flyttingen....drit!!! Må nesten prøve å se visst claus ohlsen har den??? PLEASE HAVE IT!!!!


hatt besøk av Sander, sunniva og JanneIren( sist nevnt stakk av gårde for å spille bingo):-) de to små satt å spilte wii sports...(nei vi voksne fekk itte lov å bli med) så da går d i sløving i sofaen og båvling som de sier:-)Så ble d guitar hero, de e så skjønne når de holder på med d:-) Ja de filma meg oxo, But allas....i dont want it on here:-) lønne seg å være den som bestemmer:-)




Ble film etter på, vi så den første narnia filmen....skulle ha trudd at d var barna som var mest intressert i den....men når både ooooiiiiiiii:-) og Morten dukka opp, da ble d mye husjong på de stakars små....."k sa de?....spol tbake....høre ingen ting!!" Hehe.....




Hekta de vettu:-p Men filmen e jo bra så:-)

Etter filmen stakk gutta for å kjøpe kina mat og e var igjen med de små, da ble d guitar hero igjen!! De byne å bli flinke de nå!Men så kom Janne Iren og de måtte hjem...kjenner at selv om de e døds herlige så hadde e overdrevet litt og fått ganske vondt!!! Så nå blir det å ta det med ro litt...itte rart e itte fe lov å gå på jobb....


Så nå venter vi (meg og 5 gutter) på at filmen skal byne...hele gjengen sitte på en side mens e fe den andre sofaen for meg selv:-p enten så e de redd meg el så skjønner de at dette en min plass:-p velger dn siste e!!





e de itte skjønne? Harts war skal vi visst se...trur Kimmi var litt skeptisk t det så spørs om d itte blir noe anna:-p

ser oxo på legolands tur....:-p skal visst der i Juni???? hm.....vært der før e...og d regna hele tia!!!kem trenge å reise t egypt når de har det i legoland:-p


Btw...har kanskje funni ut k dn nye tattissen min skal være:








Var itte dn tøff? e navnet mitt i Hiroglypher! Elske jo egypt så:-) Og den skal være på håndleddet:-) itte større en 4 cm...eller kanskje på skrått!

Håpe e fe sove ikveld...ellers så blir det enda en blogg før e sovne?




Kos og kos

1 kommentar:

  1. Hei Tante!! Dette er bare sååå kjekt! Flott side du har laget!! Ja nå skal vi dra til Legolandland i legolandland:-) Masse glad i deg!! Kos Jannepus

    SvarSlett