mandag 9. mars 2009

Mandag...

Enda en mandag, og enda en dag borte....

sto opp drit seint, nesten ett.....men sovna itte før 6 idag tidlig så, kanskje itte rart!


Tok medisinene mine og ble ganske hyper aktiv...(itte rart tok dobbelt opp pga føle itte at de fungere) så ble vasking og rydding her i leiligheten! Fikk mye gjort da....alt e ryddet og vasket nå, hope seg opp når mann itte kan røre på seg i d hele tatt! Fikk kjørebeviset, så nå kan e faktisk få komt igang med kjøringe! Gleder meg faktisk....fikk oxo for meg at e skal kjøpe meg en aukustisk Guitar, siden min forrige e ganske gammel og trenger nye strenger....vil ha en blå en så skal kjøpe d nå!!:-) så på en på nett.... så blir kanskje den?...kanskje muligens....


dn kan kobles opp mot forsterker oxo....derfor e likte den! Men da e e redd at d blir itte akkustisk lyd men metall?? hm.....




Iallefall....fikk besøk av god jenta mi, Karita ikveld, med Lady:-)




vi så Twilight filmen...døds bra film, begge elska den:-p Men vi e vampyr jenter begge to så kanskje itte rart! Også ble d paradise hotell etter på:-) Må jo få med meg d, elsket dn amerikanske versjonen så.... Kanskje like greit at Karita måtte se d ho oxo:-p


Lady endte opp med å bjeffe på seg selv i vinduet og speilet i gangen:-p


Ho e så herlig!!! Vi oxo ha, men e ska få lov å ha når e e ferdig med lappen...god grunn t å få d ferdig:-p


Slite skikkelig med smertene idag, kanskje fordi e brukte kroppen for mye noe som e fe alti svi for:-( Imårrå blir d Kristiandsand, skal bare sitte i bilen, men skal bli deilig å komme meg ut fra leiligheten...trenger d!! Ellers så blir e fullstendig gal! Lese boka mi e da, så d blir itte noe fra meg her imårrå ihvertfall...men skal ta bilder på veien...blir over t danmark på onsdag....dagstur...spørs korr mye e fe med meg i og med at e slite bare å gå fra sofaen bort t soverommet men, trenger frisk luft, og d kan vel itte skade å bevege på meg? Endometriose blir itte verre av bevegelse, d gjer bare utrolig vondt! Tante har visst d oxo, så d e mer vanlig enn itte....

Nå blir d ghost wisperer, three and a half men og seng....reiser kl 9 imårrå.....blir intressangt siden e sovner itte før 6....3 timer søvn...hm....jaja

Natta:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar