søndag 15. mars 2009

"travel" uke......

Tiden har gått ganske fort denne uka her, samtidig som d itte har gjort det!

På tirsdag ble d kjøring ned t Kristiandsand....Dette tok sin tid siden R. måtte innom alle Rema butikkene på veien ned...men d var greit for meg, leste boka mi og koste meg sånn sett! Kan jo itte gjerra så veldig mye uannsett uten om å sitte å ligge så:-) Så hele dagen gikk t d.....vi kom fram i 5/6 tia, og da var d å spise osv før R. skulle se Liverpool kampen....men.....de viste den itte på hotellet, og late R. orka itte å finne en plass, så da ble d tv t vi sovnet! Kanskje like greit...
Været der i mot var helt nydelig...skam heldig var vi faktisk!!Nydelig sol og helt vind stille!

Vi kjørte ned t Aalborg.....Og e som e itte norsk skjønte itte helt vitsen med å hamstre allslags i danmark...men R. e ganske norsk så han hamstra! D ble en del alkohol, vin, og godteri...d e sååååååååå Norsk...huff a meg:-p
Kjøpte meg en genser da...men slet litt mye med smertene:-( R. kjøpte seg golfutstyr.....rene gutt ungen han der! I 6 tia kjørte vi tbake t båten, der vi venta i ca en time før vi kom oss ombord....Det er rimelig nydelig i danmark når d blir mørkt...

R. feis så d sang i bilen, og for å gjerra han fla åpna e vinduet og lagde ansikts uttrykker vifta med hnda osv slik at de som var i bilden ved siden av fikk latterkrampe:-p
Vi spiste igjen nå vi kom ombord, så var d taxifree...igjen.....også å slappe av t vi annkom Norge...kl 12 på natta....huff! Vi slapp tollerene, med de to bilene bak oss gjorde itte d:-p
Neste dag var d hjem igjen...gud d var deiligt!!!!!!!!! Men e hadde fortsatt itte fått masken i posten:-( så....e bynte på min egen...dant ut at d var bedre å ha flere å velge mellom enn å sitte uten noen...så hele torsdagskvelden gikk t d....

slik ble starten iallefall...
FRedagen gikk til Lege timen min og å kjøpe inn resten til masken, ente opp med å kjøpe mere enn det såklart....ble veske i tillegg....hvit björn borg veske:-)

Men ble iallefal ferdig med masken...holdte på med den t Marie Og Ole Knut kom på besøk...Morten var oxo her...han ville ha mat:-p
Så da gikk kvelden på å se norsketalenter og å se bildene fra deres Cruise ferie!!!Så veldig kos ut d:-)
Lørdags formiddag gikk veldig for i og med at Liverpool spilte kamp kl 2:-) Hehehehehehehehehehehehehehehehehehe LIVERPOOL RULES!!!!!!!! Man U 1-4 Liverpool:-) korr syk e d? muahahahahahaha:-)

Jaja, Joar, Geir Ove og Kjetil var her for å se på, samtlige e Man U fans:-p var de fornøyd etterpå? eh...nei! Må GNI D LITT INN:-)
Så var d å gjerra seg klar t Makseraden.......Slik ble masken:


Lagde en annen oxo, men siden kjolen min var grå og sølv ble det den og itte denne:

Guttene hadde d itte så travelt som meg, e brukte vel litt mere tid enn de på å gjerra meg klar....de stresse aldri!!!!
Men alle ble klare...og e var ganske fornøyd med både sminken, håret og masken:-p


Guttene sine masker var nok itte like høytidlig som min....
siden e hadde vondt så la d nok en demper på min kveld....så d ble itte seint!!! Men fikk kjempe masse skryt for masken min:-)
Jaja, idag var e i god form, imens de andre lagde bare lyder:-) så nå har vi kjøpt og spist den obligatoriske hamburgeren fra bua, sett tv og slappet av...nå e d bare å vente på at Viking kampen skal byne, se den også byne film kvelden:-) masse filmer (idag ser d ut som d blir grøssere (beklage silje)) Og alt for mye danmarks godt:-) Nam Nam
Imårrå skal e og Thomas finne på tull og Tirsdag så kjem Karita en tur...fant ut igår at vi skal prøve å komme oss bort t helga....bare en lite tur....står mellom bergen og Lillehammer....what will it be?
Byebye

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar