lørdag 16. januar 2010

Lørdag

Våkna igår ganske ltidlig for å gå på jobb, snille richard sku kjøre meg:-) mens vi sto på badet sier han" du må pakke med deg bikini og toalettsaker"....hæ sier nå e, kfor d? Jo siden e hadde klart lappen igår så sku han ta meg med på hotell i byen slik at vi kunne feire d:-) Gud han e så skjønn:-)
Jobben var grei igår, men var rimelig vondt når kl ble 3!! Møtta e Karita i byen for den obligatoriske shoppings turen:-)
d ble:

-2 "skinn" jakker i lyse farger
-3 topper (gina og cubus)
- kawasaki sko:-) woohoo
-hår ting
-friis veske/clutch
-skinn skjørt

elsker å få lønning!!! Etter e ble ruinert i jula så e d deilig å kunne bruke kortet igjen:-p den hadde bynt å bli nedstøva i lommeboka:-(
Møtte Richard da oppe på hotellet og da var d rett i vinen og oppi boblebadet:-p deilig!!!! Satt der i en time og bare snakka om alt muligt. Etter en rask dusj, og litt t, var det å bestille roomservice og spille kort...ja e vet at d høres boring ut, men d var d itte!!! Vi satt og spilte og prata lenge, hadde liksom tenkt å ta oss en tur ned t byen i 12 tia, men vi koste oss så masse at d var itte vits!!!!!
btw, e tapte alt av kortspill....mangle pokerface????
Idag tidlig var d å spise frokost og rett oppi boblebadet igjen:-p
shopping ble d itte akkurat, fikk handla gave t Hans syster JanneIren, så ska feire bursdagen sin idag, og vi var ute og så på Honda Insight! Gud d gjorde itte ting enklere å prøvekjøre den...skam god den og alt så!! Så nå må e bare sette meg i tenkeboksen, og bestemme meg iløpet av imårrå!!!
Som sagt så ska JanneIren feire bursdag så vi ska dit om 20 min. Ska hente Mora t Richard og Helge og kjøre sammen! Snille Morten ska la oss låne bilen( I og med at brua e stengt), så blir det sikkert film osv hos Morten etter vi har vært i bursdag! glede meg:-)

snakkes(blogges) seinere:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar