mandag 11. januar 2010

Tirsdag...

nå ligge e i senga og fe itte sove...

tven står på i bakgrunnen og e e dautrøtt men alikevel:-(

smertestillende e oxo tatt!!Dumme legen e redd for at e ska bli avhengig av smertestillende og ergo gir meg itte akkurat noe som kan ta knekken på dette, typisk at e må få en sånn en lege!!!!!

hjelpe sikkert itte på at e har ekstremt mye å tenke på for tia...

tru nok Hilde Har helt rett med at e trenge å komme meg litt bort! Savne noen som kan holde rundt meg akkurat nå..hadde trengt det( har jo pusen min da, ho ligge og tar opp hele senga)!!!E vet jo at d e lite at andre kan gjerra med alle de tankene mine men hadde vært godt å fått d ut!!

BTW møkka bru!!!! k har de folka i komunnen tenkt med egentlig?Sitte fast her ute etter kl. 6 på kvelden, ingenting korispondere med hverandre og d e itte plass t alle heller! OMG!!!!d tok meg 2 timer å komme meg hjem fra !!der forsvant en del av d e hadde skrevet takk t pusen min;-p ho elske tasteturet og vil helst bidra ved å gå over den mens e skrive!!!! ho e så herlig!


ok nå ska e prøve å sove igjen....hm.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar