tirsdag 11. januar 2011

New year, old blog:-)

I guess im back:-)

kanskje et nyttårsforsett e klare å holde???? Kan iallefall prøve:-)

Mye som har skjedd sea sist ser e:-) e jo nesten et år sea!
Ska iallefall itte la det gå så lenge nå....for min egen del!
Feira jul hjemme i england...til slutt....etter flyet mitt var kansulert! sallan e var lei da! 2 dager med reising....aldri igjen sier e bare, og btw, ryanair suge!!!!!!! Jada, fikk pengene igjen av de og alt det der, men tapte alikevel økonomisk osv! Innom oslo og london før e kom meg t slutt hjem t Rugby! Jaja...
Fikk verdens herligste kåpe til jul av broren min.....ok greit nok han valgte den itte akkurat ut...han drog den ut av hendene mine når e sa e sku kjøpe den rett før jul:-p men likelell, fikk det e ville ha!!

Nyttår ble feira her på ormøy, og ja e e fortsatt litt frustrert over syinga i min kvite stoff sofa!!!!! Never again!!BTW kom hjem etter jul til 3d tv og dvd spiller PLUSS speilreflekskamera:-p

Ellers så har fem års gruppen i barnehagen startet opp, som blir gøy å ha. Ble spurt om å reise til Swaziland med jobben i Mars, ska nok bli DIGG!!!!

Ellers så ble e sykemldt i 3 dager pga endometriosen, fikk iallefall tid til å lese ut hele 4 bøker på de dagene der ja:-p

Må bare nevne at sanseutstillingen på kulturhuset i Stavanger er virkelig verdt turen. var der med gruppen i barnehagen idag, og e stor koste meg (barna og altså men..:-p)

Helga nå blir rolig (igjen) slite fortsatt med smerter, selv om e har fått gode trekant smertstillende. Og de burde e itte balnde med noe! Så d blir sikkert kino og barnevakt på meg i helga! Med muligens nr 36 fra thaikjappa:-) namnam!!!!!

कार्पे दिएम - carpe diem:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar