mandag 18. januar 2010

så var mandagen over!!!


da var den verste dagen i uken ferdig!!!alti drit med mandager, da e d lenge igjen t helg og mann e stuptrøtt etter helga! Selv om helga gikk bare t avslappende ting! (utenom wii dansespillet...har fortsatt gangsperr fra d der....)

kos på jobb idag, lagde maskerade masker...men nå kl ble over ett da hadde kroppen fått nok for dagen, og for å være på den sikre siden så gikk e slik at e kunne ta mårrå dagen og:-) Var Hos Richards syster en tur, i og med at ho har bursdag idag! Men "stakaren" sku ut og reise, greit nok d tar litt tid men ho sku på skikkelig get away med jobben så:-)

Sovna når e kom hjem....så var d å lage mat...d ble tomatsuppe....gadd itte noe mere på en mandag:-p Tok meg et laaaaaaaaaaaaaaaaaangt bad som var utrolig deilig!!!! D trengtes....må nemmelig bestemme meg for bil...og e vet itte k e ska gjerra....har seff mest lyst på priusen 2010.....men e ser richard sin mening med at d e itte vits med å bruke så mye penger d e tross alt 100000 kr i forskjell.....d e bare vanskelig:-( når e endelig kan kjøpe noe litt annerledes, nytt og ikke bulkete....vel...hele livet har e måtte tenke på pengene, og kunne itte få noe som e ville ha, men noe andre mente e burde ha.....men d e bare sånn d e med livet e d itte d?

magen min e itte enig da....med engang e "stresse" over noe, og vet e må bestemme meg så skjer d...

nå e d iallefall snart legge tid...må komme meg på jobb på egenhånd imårrå....drit!! Det betyr over en time med reise...kommer itte t å bli en lang dag bare pga d:-(

men d e forening imårrå:-) glede meg t å se jentene mine igjen! D blir kos!!!!!!

richard ser på en ekkel film....lake eden.....lite koselig film...glad e ska legge med:-)
btw...i want i want i want!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar