torsdag 14. januar 2010

torsdag!

WOOOOOOOHOOOOOOO!!!
nå kan e endelig skrive om det som har skjedd:-p

hadde oppkjøring idag, var skam nervøs og visste itte koss e sku takle d... rimelig ødelagt når e våkna idag...lite søvn igjen stressa, vondt kvalm....e lure på om de siste dagen har vært veldig påvirka av d som sku skje idag! At e han stressa så mye over det at d e derfor e har hatt vondt, el mere vondt enn vanlig! For d var ikke som om e har overanstregt meg selv fysisk den siste uken. Helst fordi e ville være i form t idag! Ja da, iknow, e e 24 år og tar den nå, men for å si det slik, e har aldri hatt lyst på den, eller bruk for den.
Sku møte opp på haugsgjerd kl 12.15, helt ødelag og hadde itte spist!
Når olav kom inn så hadde han med seg ei som hadde akkurat hatt opppkjøring og ho var i hundre..seff! Og d fikk meg enda mer nervøs...
hadde kjøre time fyst, gikk igjennom de kontroll spørsmålene e kunne få, øve på det e fikk på komentaren på oppkjøringstentamen dagen før...som at e slurve med klutsjen osv...noe han sa måtte være pga nervøsitet!
Så var det å møte opp på biltilsynet!
Fikk ei dame, kjempe koselig! Med engang ho satt seg i bilen og snakka normalt t meg så ble nervene litt dempa, ho snakka hele veien i bilen om alt og ingenting! I starten forklarte ho koss det ville være og så tok vi kontrollspørsmålene, LETT!! fikk om nødlys, og hvordan/når det skal brukes..så litt om vikeplikt! Heldig med den ja...
fikk rute ut gjennom jæren og sandnes sentrum:-/ d var akkurat d e itte ville ha!!! Lyskryss og fri grense på landevei:-(
hadde noen små feil...kjørte feil, bomgiring og litt forvirring rundt vikeplikten på en av veiene!!!
eller e trodde d var et problem...ho sa bare når vi kom fram...ska itte holde deg på pinebenken, du har bestått:-) alt ho kunne utsette på meg var at e bomgira litt i bynnelsen, men alle trenger 10 min å få roa seg ned! Ga henne en kjempe klem og løpte inn t olav som venta inne....muahahaha!
Richard hadde ringt en god del ganger mens e hadde oppkjøring...stakaren trodde e hadde strøket, oppkjøring bynte seinere enn d e hadde sagt t han, og han ringte 15 min utti kjøringen og e svarte jo itte og han hadde itte peiling at tidene hadde blitt flyttet!
Helt ekstremt rart å tru at e e ferdig med det...surrealistisk t de grader! Nå må e bare kjøpe meg bil:-p drid at brua e stengt, fe itte tatt min fyste alene tur før imårrå visst e e heldig...trur itte richard e helt trygg på at e klare d:-p hehe
ska ut imårrå og feire d:-) glede meg t å få lappen i posten...e itte helt realistisk for meg når e har bare et papirlapp det d står middeltidig førerbevis:-/
DIGGDIGGDIGGDIGG,
nå e d jo bil da...har jo egentlig sagt e ville ha prius, men det var fordi e ville ha hybrid, pluss e elska 2010 modellen, mens de eldre kunne egentlig itte måle seg utseende osv mot den modellen, den e oxo skam dyr! Prøve kjørte den i høst og ble helt forelska, så prøvde e en eldre modell....nei, gikk itte!
Men nå har e sett litt på honda insight! Den 2010 modellen e rå! Finere å se på utvendig iallefall, men har itte fått prøvekjørt den enda. Skal se visst d e noen forhandlere i stavanger/sandnes området som har den så e fe prøvd/ kjøpt! den koste oxo 100000 kr mindre enn priusen!

Honda Insight


priusen
Som du ser e begge skam lekre!!!!
Jaja nå ska e legge meg, ska prøve å komme meg på jobb imårrå! Må jo det nå som e har klart å roe meg ned!!!
Så ska e og karita på shopping imårrå, e jo lønning så:-p
natta:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar